woensdag 15 juli 2009

Pizzajongen

Ik had net mijn broek afgestroopt en zat lekker wijdbeens af te rukken bij een harde pissex film toen de bel ging. De pizzaboer was nogal wat sneller dan ik had verwacht. Snel trok ik mijn shorts omhoog, maar mijn paal was zo hard en heet dat ik ‘m er nauwelijks in kreeg en even was ik bang dat het geil eruit zou spuiten. Snel ging ik naar de voordeur. De pizzabezorger kende ik wel, een lekker strak, mager ventje van een jaar of 18, met een versleten spijkerbroek aan en een grote brommerhelm op. Hij gaf me de pizza, en ik keek verlekkerd naar zijn pezige armen, lekker gebruind en vol goudblonde haartjes. Ik keek even naar hem op terwijl ik in mijn portemonnee stond te zoeken, en zag dat zijn blauwe ogen strak naar mijn kruis keken. Ik voelde mijn lul bonzen, het was overduidelijk door de stof heen te zien dat ik nog steeds keihard was.

Ineens stapte de bezorger naar binnen en drukte me met één beweging tegen de muur terwijl hij tegelijk de deur dichtgooide. “En nou mijn fooi,” zei hij. Met een razendsnel gebaar gleed zijn hand in mijn broek, langs mijn ballen, en voor ik wist wat er gebeurde had hij twee vingers in mijn zwetende hol gestoken. “Godverdomme,” zuchtte ik, terwijl hij me begon te vingeren. Ik duwde snel mijn shorts naar beneden zodat mijn hete paal weer vrij was en niet tot klaarkomens toe tegen zijn onderarm en de binnenkant van de broek schuurde. Daarna opende ik zijn broekriem en rits en duwde zijn spijkerbroek naar beneden. Een onderbroek had het geile jong niet eens aan, zijn onwaarschijnlijk dikke lul sprong meteen half-hard omhoog. Hij had een strak geschoren blond poesje en dikke ronde ballen in een gladde, wijde zak. Zijn harde, platte buik was bedekt met blonde krulletjes, hij was echt lekker behaard voor zo’n jong kereltje. Shit, wat was dit geil. Ik wist niet waar ik moest beginnen. Ik wilde hem likken en pijpen en rimmen, alles tegelijk, maar ik wilde ook zijn vingers in me houden, hij was me echt fanatiek en ritmisch aan het vingerneuken. Ik greep zijn ballen en begon die te kneden terwijl ik hem met mijn andere hand aftrok. Zijn neukstaaf werd razendsnel hard, glimmend en rood. Het enorme geval zag er sensationeel uit tussen zijn harde, magere dijen, die net zo blond waren als zijn armen en buik. Terwijl ik bleef trekken en kneden duwde ik met mijn gezicht zijn T-shirt verder omhoog tot zijn grote, ronde tepels bloot kwamen. Zijn borst was glad en jongensachtig, het haar hield bij zijn navel op. Ik begon zijn tieten ombeurten te likken en te zuigen, en voelde ze hard worden onder mijn tong,

Nadat we zo een tijdje bezig waren trok hij zijn vingers terug uit mijn kont en duwde ze in mijn mond zodat ik ze kon aflikken. Ik rook en proefde het pittige zweet van mijn eigen mannenkut. Intussen trapte hij zijn schoenen uit, en daarna stroopte hij zijn broek af. Ik trok tegelijk al mijn kleren uit. De pizzajongen begon de trap op te lopen. Wat een schitterende, harde kont had hij, en zijn pezige, blonde benen maakten me beestachtig geil. Bovenaan ging hij op zijn rug op de overloop liggen en trok zijn benen op tot ze tegen de muur en de trapleuning rustten. Ik keek ademloos toe hoe zijn hete jongensspleet open ging: een sexy kloof vol blonde haartjes, met middenin een rozebruine, harde, kleine kringspier. Hij trok zijn dikke ballen omhoog zodat ik er goed bij kon, en ik drukte mijn gezicht stevig tegen zijn bezwete hol. Mijn tong zocht zijn kutje en ik begon hem fanatiek te likken. Met twee handen trok ik zijn billen verder open zodat zijn neukgaatje ook een beetje open ging en ik het puntje van mijn tong naar binnen kon drukken. Af en toe vingerde ik hem, zijn gaatje werd snel soepel en glad, ik kon gemakkelijk twee vingers helemaal naar binnen steken en voelen hoe heet hij daar was. Intussen reed ik mijn harde lul af tegen de ruwe vloerbedekking van de trap. Toen ik zijn paal greep om hem te pijpen zag ik dat die helemaal droop van het voorvocht – snel schoof ik het kletsnatte gevaarte naar binnen, wat smaakte dat goed! De jongen greep mijn hoofd vast en drukt het naar beneden in zijn kruis tot mijn neus diep begraven was in zijn geurige, blonde poesje en zijn geile ramstaaf diep achter in mijn keel stak, zijn eikel kloppend tegen mijn verhemelte tot ik bijna kokhalsde.

“Nu!” zei hij ineens, “neuken, ik wil je neuken!” In een oogwenk zat ik op handen en knieën klaar, benen wijd, en voelde ik hoe hij een warme fluim in mijn gretige, open hol spuugde. Het volgende moment voelde ik zijn tong soepel en geoefend bezig om me klaar te maken voor de rit: hij had zijn helm dus toch afgezet. Eindelijk stak hij zijn keiharde neukstaaf in me, met een snelle, harde beweging die even flink pijn deed. Maar toen hij eenmaal diep in me zat voelde het geweldig. Hij neukte me eerst met lange, diepe halen, toen met steeds snellere, harde stoten. Ik voelde zijn dikke ballen tegen de mijne slaan. Na een tijdje ging hij voorover op me liggen, zodat ik zijn hitsige lijf tegen mijn rug voelde. Hij greep mijn lul stevig vast, en toen hield ik het niet meer: met zes, zeven lange halen spoot mijn geil tegen mijn kin en over de vloerbedekking. Ik hoorde hem grinniken bij mijn oor, waar hij me even likte. “Ik ben ook zo klaar,” zei hij hijgend terwijl hij zijn paal nog eens een paar keer extra hard en diep in mijn kont ramde. Toen trok hij terug en knielde voor mijn gezicht. Snel schoof hij zijn pik diep in mijn mond en het volgende moment voelde ik een hete vloedgolf van zaad achter door mijn keel gaan. Hij bleef maar spuiten, zodat zijn geil uiteindelijk langs mijn mondhoeken naar buiten droop, terwijl ik toch aardig wat ervan doorslikte. Een kort moment zag ik zijn gezicht, een knap, brutaal blond joch, toen hij mijn hoofd vastpakte en me een diepe tongzoen gaf in mijn bek vol sperma. Met een geil lichtje in de ogen likte hij daarna zijn lippen af en voor ik het wist was hij de trap af. “Smakelijk eten!” hoorde ik hem nog zeggen, en de voordeur sloeg dicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten